keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Haaste!

Eli sain tän haasteen Essiltä! Kiitos siitä hänelle!:)
Eli minun pitää..
1. kiittää haasteen antajaa
2. antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
Annan tän haasteen nyt vaan parille bloggaajalle, kun muut on vissiin sen jo saanu! Eli Sulolle ja Roosalle!

1. Olen ujo tyyppi, enkä oikeastaan tutustu ihmisiin kovin helposti! Tykkään kuitenkin tavata uusia tyyppejä,    jos toinen on edes hiukan puhelias!:)
2. Minulla on kolme rakasta harrastusta! Tanssi, koirat ja valokuvaus...
3. En todellakaan ole tekniikan ihmelapsi ja minulla on tuon tuostakin ongelmia tietokoneen kanssa!
4. Rakastan luontoa ja minusta on joskus ihana kävellä metsässä yksin koiran kanssa.
5. Minulla on kolme maailman parasta kaveria sekä maailman ihanin perhe!:D
6.Huomaan usein ottavani vahingossa vaikutteita muiden puhetyyleistä... Esim. Nappaan jotain kivoja sanontoja tai sanoja...:)
7.Olen hirveä aamutorkku ja rakastan nukkumista!
8.Tykkään kirjoittamisesta ja haaveilusta!

2 kommenttia: