torstai 2. helmikuuta 2012

Koiran 10 pyyntöä ihmiselle!

1.Elämäni kestää ehkä viisitoista vuotta,  jokainen ero sinusta merkitsee kärsimystä minulle. Ajattele tätä ennen kuin hankit minut!
2.Isäntäni , älä anna minun petyä, istuta luottamusta-siitä elän.
3.Jos et ole minuun tyytyväinen, älä ole kauan vihainen minulle, sinulla on työsi, huvisi ja ystäväsi. Minulla vain sinut.
4. Anna minulle aikaa ymmärtää mitä minulta vaadit!
5.Puhu joskus kanssani. Vaikka en täysin ymmärrä sanojasi,niin ymmärrän- joka solullani-äänesi sävyn,joka puoleeni kääntyy.
6.Muista, etten voi milloinkaan unohtaa millainen sinä minua kohtaan olet.
7.Pyydän, harkitse ennenkuin lyöt minua. Leukani voisi satuttaa sinua ja murskata kätesi pienet luut, mutta en koskaan halua käyttää niitä siihen!
8.Ennen kuin haukut minua laiskaksi,ajattele:-Ehkä sopimaton ruoka kiusaa minua,ehkä olin pakotettu olemaan liian kauan auringossa tai kuumassa autossa, tai saattaahan minulla olla murtunut sydän!
9.Pidä huolta minusta kun tulen vanhaksi, muista myös sinä vanhenet!
10.Rakas isäntäni! Kulje jokainen vaikea matka kanssani. Älä koskaan sano:"En voi sellaista nähdä" tai "Sen on tapahduttava poissa ollessani."Minulle on kaikki helpompaa sinun kanssasi.
-Myös viimeinen matkani!

1 kommentti: