maanantai 28. toukokuuta 2012

Tunnustus!

 


Säännöt:

1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Kerro heille tunnustuksestasi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

Sain tunnustuksen  Rodin blogista. Kiitos!:)

 1. Olen -97 syntynyt tyttö Keski-Suomesta!
  2. Olen  ujo, mutta minusta on kiva tavata uusia ihmisiä, varsinkin koira ihmisiä!:)
  3. Ennen Glorian tuloa perheeseen olin harrastanut koiria jo n. 6v  hoitokoirien merkeissä.mm. Cockerista, westiestä, Novascotiannoutajasta... löytyi kokemusta, lisäksi monilla tutuilla oli koiria joten kokemusta löytyi jo jonkin verran!
4. Olin miettinyt rotua pitkään ja päätynyt  jo havannankoiraan, mutta sitten monien mutkien kautta muutti perheeseemme sittenkin westie.
5. Kesää odotan jo kovasti, varsinkin uimista, riparia ja Glorian kanssa leirille pääsyä!
6. Olen koulun suhteen hyvin tarkka, välillä liiankin, mutta opiskelu ei oikeastaan tuota vaikeuksia. Lukioon olisi tarkoitus jatkaa peruskoulun jälkeen!
7.  Haluaisin vielä joskus päästä  kokeilemaan Glorian kanssa verijälkeä, koiratanssia, rallytokoa ja muita lajeja.
8. En harrasta koiran kanssa sen vuoksi että tähtäisin kisoihin vaan minusta on mukava katsoa kun koira nauttii ja saa mielekästä tekemistä. Samalla ryhmiin meno on itselleni joka kerta eräänlaista itseni voittamista sillä minusta on pelottavaa mennä uusiin juttuihin mukaan. Joka kerta olen kuitenkin ollut iloinen että uskallauduin menemään!:D

Oho, tuli kahdeksan mutta ei se mitään!:P
Haastan seuraavaksi:
http://sofintassut.blogspot.com/
http://susannala.blogspot.com/
http://aapofoxi.blogspot.com/2012/05/tiistaina-sitte-jatkettii-treenikautta.html


Tänne loppuun pieni info meidän lähipäivien tekemisistä. Eli viikonloppuna ei jaksettu sinne mätsäriin lähteä. Laiskuus iski!:) Käytettiin kaverin kanssa koiruudet uimassa ja olin nyt vähän pahis mutta laitoin Glorialle pelastusliivit päälle ja kannoin sen vähän matkan päähän rannasta ja laitoin uimaan. Tuin kuitenkin koko ajan liiveistä niin ettei neiti päässyt uppoamaan. Koiralle tuli viileämpi olo eikä siitä kyllä kammoja jäänyt...
Sitten vähän ärsyttävämpi asia eli Glorian parta pysyy nyt punaisena ja olen alkanut vakavasti harkita eliminaatiodiettiä. Saisi tarkasti selville mikä allegiaa aiheuttaa ja rapsuttelu ja punoitus lakkaisi toivon mukaan.
 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti