keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Helpatkaa!

Olen nyt kamppaillut tuon lukiat sivupalkin kanssa monta viikkoa! En saa sitä millään näkymään ja kuten sivulla olevasta kyselystä huomaatte ei sitä nää kukaan muukaan!:// Olen kokeillut päivittää ja tehdä jotain tolle HTML koodille, mutta ei toimi. Nyt siis joku jolla on pientäkään vihjettä miten tämän saisi toimimaan niin pliis kertokaa! Jos tämä ongelma ei siis kaikkoa joudun mitä luultavimmin poistamaan koko blogin ja luomaan uuden, sillä kirjoittamisesta menee maku kun tuntuu että kukaan ei näitä tekstejä lue..:). Mua ei ainakaan motivoi kirjoittaa kun lukiat ei lisäänny...:P Omaks iloksi tietty kirjoittelen, mutta ne lukiat olis kuitenki iha mukava juttu!  Itseltä ainakin unohtuu käydä katsomassa ja kommailemassa blogia jonka lukia en ole. Joo mut kumminkin, vinkkiä peliin kiitos!:D

4 kommenttia:

  1. Öömm.. laita se lukijat palkki tuohon uusiks ?

    VastaaPoista
  2. Öömm.. laita se lukijat palkki tuohon uusiks ?

    VastaaPoista
  3. Juu, no sitä oon yrittäny mut ei sekään toimi!:( Kiitos kuitenkin vinkistä!:)

    VastaaPoista
  4. mulla taas sama ongelma :D muttaku se sanoo et vaan sen jonkun ihme näkymän kanssa, ni mä aina otin sen sit vaa pois enkä jaksanu tapella sen kans ku en kerra keksiny mitää :DDD

    VastaaPoista